אריזה, משלוחים והחזרות

לתשומת לבכם: המידע בעמוד זה מוגש באופן מקוצר ולא מלא. לפני הרכישה יש לקרוא את תקנון האתר למידע המפורט והמלא.

אריזה

  • אריזת המוצרים נעשית בצורה אופטימלית ומותאמת למוצר. ​
  • הדפסים לא ממוסגרים – הדפסים עד גודל A4 נשלחים בתוך ניילון, במעטפת ״פצפצים״ שטוחה עם קרטון עבה למניעת קיפול. הדפסים גדולים יותר נשלחים מגולגלים בעדינות בתוך גליל קרטון קשיח.
  • תמונות ממוסגרות/קנבסים/שטיחים/כריות – ישלחו בתוך מארז ייעודי למניעת פגיעה.

זמן הכנת המוצרים

לאחר שהתשלום בגין המוצר ודמי המשלוח בוצעו במלואם, הפריט יוכן עבורכם. המוצרים באתר הם made to order, כלומר מוכנים לאחר הרכישה, וידרשו להכנתם בין 1-35 ימי עסקים (לא כולל סופי שבוע וחגים). לאחר מכן, המוצרים המוכנים ישלחו באחת מדרכי המשלוח שבחרתם בעת הרכישה או שתקבלו הודעה שהמוצר מוכן לאיסוף עצמי.

משלוחים

  • המשלוחים באתר נעשים בתוך מדינת ישראל. לצערנו, מטעמים טכניים, לא נוכל לספק עד הבית משלוחים ליישובים מעבר לקו הירוק – אם אתם גרים ביישוב שכזה, אנא צרו איתנו קשר וננסה יחד למצוא פתרון.
  • לכל מוצר באתר מפורטות אפשרויות משלוח בהתאם למוצר- יש לקרוא את האפשרויות הקיימות בתוך כל עמוד מוצר.
  • אליאור שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מידי פעם את מחירי המשלוחים באתר.

דרכי המשלוח:

  • באמצעות שליח עד בית הלקוח – 5-7 ימי עסקים.המוצר יגיע לכתובת שהקלדת בעת הרכישה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר ו/או סוכם בין אליאור למזמין. משלוח עבור כל חבילה במשקל של עד 20 ק”ג ובגודל שאינו עולה על 50/50/10 ס”מ, כרוך בעלות של כ 40 ₪.

    יודגש כי עלות משלוח עד הבית הנה 40 ש”ח, עד גודל 50/50/10 ס”מ. עבור משלוח מעל גודל 50/50/10 ס”מ, ו/או שנחלק לכמה חבילות נפרדות מסיבות טכניות, למשל, מפאת מספר התמונות וגודלן, יתכן ויתווספו עלויות נוספות – ובמקרה זה עלות המשלוח מצויינת באתר בעת הרכישה, או שהחברה תיצור קשר עם המזמין.

    כמו כן, יודגש כי במשלוח הגדול מ 50/50/10 ס”מ, ו/או מכיל זכוכית שבירה (למשל תמונות עם חיפוי זכוכית), הן מפאת גודלו והן מסיבה טכנית, תתכן עלות משלוח גבוהה יותר. במקרה זה עלות המשלוח מצויינת באתר בעת הרכישה, או שהחברה תיצור קשר עם המזמין.

    עוד יובהר כי במשלוח שנחלק לכמה חבילות נפרדות, הן מפאת גודלו והן מסיבה טכנית, תתכן עלות משלוח גבוהה יותר. במקרה זה החברה תיצור קשר עם המזמין.

    איסוף עצמי

    ניתן לאסוף את הפריט המוזמן באופן עצמי ובתיאום מראש, מאזור תל אביב, או מרחוב ערוגות הבושם 4 חדרה, לפי סוג המוצר – ללא עלות. הוראות הגעה לאיסוף ישלחו ללקוח.

    יודגש כי על מזמין המעוניין באיסוף עצמי לעקוב אחר ההוראות להזמנה באיסוף עצמי כפי שמצוינות באתר, וכן להמתין להשלמת תיאום פרטי האיסוף.

    יודגש כי לא ניתן לאסוף באיסוף עצמי מוצרים העשויים ממתכת, או שטיחים, אלא רק באמצעות שליח עד הבית שתספק החברה, בעלות כפי שמצויינת באתר.

    עוד יובהר כי במוצר גדול במיוחד, יחולק המשלוח בהתאם למספר יחידות האריזה המתאימות למוצר וחיוב המשלוח יבוצע בהתאם לסוג המשלוח ומספר היחידות בהתאמה.

הערות ודגשים חשובים:

  • זמן האספקה של שליח עד הבית תלויים במסלול השליחים בכל איזור, בהתאם לחברת המשלוחים. לא ניתן לדעת מראש בדיוק באיזו שעה יגיע השליח. השליח יצור אתכם קשר בטלפון הנייד שהזנתם בעת הרכישה לפני הגעתו. יש להיות זמינים בנייד זה משום שזו הדרך היחידה להשיגכם על מנת לתאם קבלת המוצר. במידה וזמני המשלוח אינם נוחים לכם, מומלץ להיערך מראש לפתרון חלופי במידת האפשר – למשל, השארת המשלוח אצל שכנים. שימו לב – לא מומלץ לאשר את השארת המשלוח מחוץ לדלת הבית ללא השגחה. במידה ואשרתם זאת – החברה לא תישא באחריות על תוכן המשלוח אם יתגלה בו פגם. יש לבדוק את תקינות המוצר בתוך 48 שעות מקבלתו. בכל תקלה אנא צרו איתנו קשר וננסה לעזור מיידית.
  • דמי המשלוח הנקובים באתר אינם כוללים הובלה אל מחוץ לישראל.
  • החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקת המוצרים ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה. במקרה של איחור באספקת מוצר ללקוח, יהא הלקוח רשאי לבטל את העסקה במועדים הקבועים בדין, בהתאם למפורט בתקנון האתר. בכל מקרה של איחור במסירה, הנך מוזמן ליצור קשר עם נציג אליאור בטלפון 055-7046972 או בדוא”ל.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הסעד הבלעדי של המזמין במקרה של איחור ו/או עיכוב באספקת המוצרים הינו אך ורק הזכות לבטל את העסקה ולקבל את כספו חזרה.
  • בעת אספקת המוצר, רשאית החברה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.
  • מודגש כי הזמנה שבוצעה ושולמה לאחר השעה 14:00 תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העבודה שלמחרת.

ביטול רכישה / החלפה

  • מכיוון שמוצרי אליאור הינם מוצרים המיוצרים באופן אישי ופרטני לכל לקוח, על פי מידות ו/או דרישות מיוחדות, אזי אין אפשרות לבטל הזמנה לאחר התחלת ביצועה. ביטול הזמנה יהיה אפשרי רק אם טרם התחילה אליאור בביצועה.
  • תחילת ייצור ההזמנה הנו יומיים (48 שעות) לאחר ביצוע ההזמנה ואישור חברת האשראי לחיוב כרטיס האשראי.
  • בקשה לביטול לאחר הזמנה יעשה באמצעות קבלת הודעת ביטול בכתב בלבד לאליאור, באמצעות משלוח דוא”ל, אלא אם נמסר ללקוח אחרת.
  • במידה והלקוח מבקש להחליף/לבטל מוצר אשר הוזמן כמוצר הקיים במלאי, ואשר לא בוצעה כל התאמה למשתמש, אליאור תחזיר לקונה בתוך 14 ימים מיום קבלת הפריט אצלה, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הקונה, תבטל את חיובו של הקונה עקב העסקה ותמסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב, ולא יגבה מהקונה סכום כלשהו פרט לדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הפריט שהוזמן או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם. כמו כן, ההחזר הכספי לא כולל את דמי המשלוח.
  • במידה שהקונה קיבל לידיו את הפריט שהזמין, יהיה עליו להחזירו לאליאור ברחוב ערוגות הבושם 4 בחדרה (בתיאום מראש) . יודגש כי החזרת המוצר לרבות דמי המשלוח /החזרה עצמית הנה באחריותו המלאה של הרוכש.
  • ניתן להזמין משלוח חוזר דרכינו בעלות לפי סוג המשלוח – אנו נזמין את השליח, ואתם תצטרכו להדפיס שטר מטען ולתאם את המסירה מול השליח, טלפונית. דמי המשלוח החוזר יקוזזו מסכום הזיכוי – לפי עלות שיטת המשלוח שנבחרה.
  • הפריט יוחזר באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
  • יודגש כי מאחר שכל המוצרים מיוצרים בהזמנה מיוחדת על פי הפרמטרים שנמסרו, אזי לא ניתן לבטל הזמנה של פריט אשר הוזמן בהזמנה מיוחדת או שיוצרו במיוחד עבור המשתמש וכן מוצרים שלא ניתן לארוז אותם מחדש בהתאם לאריזתם המקורית.
  • פריטים המוגדרים כ sale/פריטי מציאון או עודפים, אינם ניתנים להחזרה.
  • יודגש כי הזמנה של פריט אשר בוצע בהזמנה מיוחדת אינה ניתנת לביטול.

ביטול עקב פגם

  • לפני כל משלוח אנו עורכים בקרת איכות למוצרים שהוזמנו. אם בכל מקרה נפל פגם באחד המוצרים שנשלחו אליכם, צרו עמנו קשר כאן ונתאם החלפת המוצר במידת הצורך.
  • בכל מקרה שיתגלה פגם במוצר הנובע מתקלה בייצור, אליאור תהיה מוכנה לפצות את הלקוח במוצר זהה ללא תשלום. בשום מקרה לא יעלה הפיצוי על עלות המוצר המקורי. במידה והלקוח לא יהיה מעוניין במוצר זהה ללא תשלום הוא יוכל לקבל החזר כספי מלא על עלות המוצר.
  • יש לקחת בחשבון שסטייה של עד % 15 בצבע ועד 3 מ”מ במידות בין מה שנראה במחשב שלך ובין המוצר הסופי אינן נחשבות למוצר פגום ונובעות מהבדלי צבע וגודל בין מסך המחשב לייצור בפועל.
  • החזר כספי ללקוח יינתן ללקוח רק לאחר החזרת המוצר הפגום לאליאור ע”ח הלקוח, ההחזר הכספי ייעשה באותו אמצעי תשלום בו בוצעה ההזמנה. יודגש, כי אליאור לא תשיב לקונה כספים ששולמו על ידו ולא תבטל את חיובו, בטרם יושב לרשותה הפריט שהקונה מבקש לבטל את רכישתו.